fredag 13 juli 2012

Alternativ träning

Jag har inte kunnat springa på en månad för efter Stockholm marathon började jag nog träna lite för tidigt och resultatet blev att jag fick löparknä. Så de senaste veckorna har jag försökt göra annat än att springa. Först prövade jag att simma men det var inte bra eftersom jag bara kan simma bröstsim (frisim hade nog funkat) så då bet jag ihop och skaffade ett kort på Friskis och Svettis. Jag har mest tränat på crosstrainer där för det är lite likt löpning men samtidigt snällt mot lederna eftersom det inte är så stötigt som att springa men i morgon ska Flora och jag testa att gå på ett jympapass. Det är inget avancerat program men jag kan nästan garantera att jag kommer vara ur fas och takt för jag är rätt långsam att ta till mig nya rörelser, hur simpla de än må vara. Det är antagligen därför jag mest springer i vanliga fall. Det är liksom rätt basic när det gäller kooordinationen.

1 kommentar:

  1. Min erfarenhet av att arbeta med Mr Pedro (A Loan Officer) var ett nöje. Han var helt uppenbar om kostnaderna och om affären var ekonomiskt rimlig. Faktum är att när jag förklarade min situation rådde han mig att inte refinansiera om inte de nuvarande villkoren förbättrades trots att det kostade honom affärer. När han senare kontaktade mig om en bättre affär, hoppade jag på det eftersom han hade förtjänat mitt förtroende. "Definitivt fick mig att känna mig säker på att jag arbetade med ett fantastiskt låneföretag / bra affärsperson som kände till sitt värde av affärsområden.
    Jag kommer att råda alla här som letar efter någon form av lån att kontakta Mr Pedro eftersom han och hans företag hjälpte mig med ett lån på 2% vilket var mycket imponerande.
    Jag fick Mr Pedro att kontakta Office Email på .... pedroloanss@gmail.com

    SvaraRadera