söndag 3 juni 2012

Snabbversionen av dagens Stockholm marathon

Jag ska skriva ett längre inlägg om dagens kylslagna färd i Stockholm marathon i morgon (förhoppningsvis). Nu säger jag bara: det var +4 grader, det spöregnade och det blåste mellan 10-18 m/sek. Alla var genomblöta och     värsta sträckan var i ute på Djurgården då jag svor långa ramsor som inte hördes i den galna motvinden. Men jag kom i mål. Det tog fem och en halv timme vilket inte är någon tid att yvas över, men med dagens förhållande kändes det ändå som en vinst.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!
    jag måste säga att jag är djuuupt imponerad!!!!! Att springa ett maraton överhuvudtaget är en bedrift. Att göra det i ert väder är en äääännu större bedrift!!!!!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Klart det är en vinst! Du är stålkvinnan!

    SvaraRadera