lördag 29 oktober 2011

En gång är en slump men...

Nu kanske inte de flesta (om ens någon?) i min läsarskara spelar World of Warcraft. Men ändå:
I spelet finns en slutboss (eller beroende på hur man ser det så finns det flera men vi pratar om den senaste i raden). Det är en stor drake vid namn Deathwing. Tydligen flyger Deathwing runt lite då och då på olika ställen i världen och visar sitt allmänna missnöje med tingens ordning i väntan på att vi spelare ska få en chans att försöka ta kål på honom (jag tror det är en handrake) i en framtida patch. Jag för min del har aldrig stött på honom men min man har ikväll för andra gången lyckats stå i drakens väg och blivit grillad av dess eld.

Om ni frågar mig så tror jag att det är något personligt...

2 kommentarer:

  1. Det är som i Shrek. Draken är en hon och är kär i din man.

    SvaraRadera
  2. Hmmm...jag vill inte säga att han inte kan bete sig lite korkat ibland men någon åsna är han väl ändå inte?! ;)

    SvaraRadera