onsdag 14 mars 2012

Sjukt

Det  är rena sjukstugan hemma. För två veckor sedan var Lilly sjuk. Nu är både Flora och jag hemma. Förra veckan gjorde jag som jag egentligen verkligen inte förespråkar och var på jobbet med både ont i halsen och från mitten av veckan feber. Det kändes helt enkelt för pinsamt att vara sjuk för jag har haft jag vet inte hur många sjukdomsvändor med en eller två dagar här och där med feber och ont i halsen och bihålorna denna vinter. Mitt hopp var att tillfriska under helgen men febern vägrade ge med sig, så nu har jag varit hemma från i måndags för att bli frisk en gång för alla. Från igår fick jag sällskap av Flora som nu har närmare 39 graders feber men som fortfarande hoppas tillfriskna mirakulöst till i morgon när hon har friluftsdag med skolan och de ska åka till Romme och åka skidor. Jag hoppas också stenhårt på att vara ordentligt frisk till i morgon. Det är helt hopplöst  att hålla på så här.

3 kommentarer:

  1. Å hoppas ni kryar på er snart!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag känner med er!

    Krya på er, det är ett elände att dras med så mycket sjukor1

    Kram

    SvaraRadera
  3. Usch, vi för några månader sedan. Så trist, tradigt och stressigt. Ta hand om er och krya på er, allihop!

    Kram Sanna

    SvaraRadera